21 jun 2017

TOPP kiest voor geurbeleving

Wellicht heb je er al eerder over gehoord of gelezen: sinds 22 mei 2017 gaan wij als onafhankelijke specialist in hygiëne verder onder de naam TOPP. Misschien moet je even wennen aan onze nieuwe naam, maar wij kunnen je verzekeren dat onze dienstverlening op de vertrouwde manier wordt voortgezet. Sterker nog; als onafhankelijke hygiënespecialist zijn we nu nog beter in staat aan je wensen te voldoen en met je mee te denken.

Zo’n naamswijziging is ook hét moment om onze producten en diensten op onze eigen wijze onder je aandacht te brengen én te houden. De lancering van onze nieuwe website is daar een belangrijk onderdeel van. Wij hopen dat je er net zo enthousiast over bent als wij!

Innovatieve TOPP-producten

Als specialist volgen wij nauwkeurig de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van hygiëne. Zo houden wij je op de hoogte van innovatieve producten en slimme oplossingen en loop je bij TOPP nooit achter de feiten aan. In dat kader brengen wij je graag dé trend van dit jaar onder de aandacht: geurmarketing! De introductie van geurmachines bij TOPP vraagt om enige toelichting, maar je zult versteld staan van het resultaat. Zo’n geurmachine is ook nog eens een streling voor het oog en past in elk interieur.

Geurmarketing: we worden er blij van!

Wanneer wij een ruimte betreden waar muziek wordt afgespeeld en beeldschermen hun boodschap verkondigen kijken wij daar tegenwoordig niet meer van op. Van horeca tot wachtkamer en van zwembad tot kantine; overal wordt ons gehoor en ons zicht geprikkeld. Daar is sinds kort een zintuig bij gekomen; onze geur! Wetenschappelijk onderzoek heeft aangetoond dat zo’n 75% van de mensen onbewust een lekker ruikende winkel binnen loopt, terwijl 90% van het winkelend publiek een onfris ruikend pand het liefst direct verlaat. Hoe schoon het er ook is!

Marketeers hebben ontdekt dat specifieke, lekkere geuren een positieve bijdrage leveren aan bijvoorbeeld het koopgedrag, het humeur en de verblijfsduur van klanten. Omdat geuren emoties beïnvloeden en herinneringen aanwakkeren, denk aan de geur van versgebakken koekjes of de geur in een nieuwe auto, kunnen zij bijdragen aan een positieve indruk, beleving en herinnering.

Wat kan een geurmachine voor jóu betekenen?

Een lekkere geur binnen je organisatie heeft een prettige uitwerking op je bezoekers. Een goed gekozen geur kan de waardering voor uw product of dienst verhogen. Zo geeft een bloemengeur een vrolijk en opgeruimd gevoel. Lavendelgeur staat bekend om zijn stress verlagende eigenschap. Vanille heeft invloed op het koopgedrag van vrouwen, etc. Kies je voor een specifieke, unieke geur dan zal deze associaties met jouw organisatie gaan oproepen, net als een logo waaraan je organisatie wordt herkend. Uiteraard bewijst een geurmachine zijn nut ook in onprettig ruikende ruimtes. Een frisse geur benadrukt een schone omgeving.

De geurmachines van TOPP

Ons assortiment bestaat uit een selectie exclusieve SpringAir geurmachines. SpringAir is een toonaangevend Grieks bedrijf dat de invloed van geur tot een wetenschap heeft verheven. Naast een onbeperkt palet, ontwikkelen zij ook unieke geuren die ten goede komen aan de aankoopbereidheid van je klanten. Er zijn geurmachines die een oppervlakte van zelfs 5000 m2 kunnen voorzien van een zalige geur. Ben je geïnteresseerd en wil je meer weten, bel dan naar telefoonnummer 0900 204 00 00 of mail naar info@topp.nl. Wij vertellen je graag alles over onze geurmachines.

Terug naar overzicht