Hotels

Vijf sterren voor hygiëne

Een succesvol hotel valt of staat bij de ervaring van de gasten. Want hoe mooi je hotel ook is of hoe fijn de faciliteiten ook zijn, de meeste gasten beoordelen hun verblijf op basis van hoe schoon de kamers en openbare ruimtes zijn. Kijk maar eens naar de ervaringen die een gemiddelde gast online deelt over zijn of haar verblijf. Het laatste dat je wilt is dat er vraagtekens gezet worden bij de hygiëne.

Never too late to make a good first impression

Dat begrijpen wij als geen ander. Vandaar dat wij, speciaal voor het hotelwezen, oplossingen bieden waardoor je gasten nog lang positief over jouw hotel praten. Dat begint al bij het eerste moment dat je gast de lobby in stapt. Een schone, fris ruikende lobby met eventueel een mooie (logo)mat geeft direct een fijn gevoel. En dat fijne gevoel wil je ook overbrengen in de toiletruimtes en de kamers. Met onze producten en service heb je daar geen omkijken meer naar. Hoe fijn is dat, want zo kan jij je bezighouden met andere dingen die voor jouw gasten van belang zijn voor een top(p)-ervaring.

Gerelateerde oplossingen Alle oplossingen
Dieptereiniging sanitair Dieptereiniging sanitair

Dieptereiniging sanitair

Een gezonde werk- en leefomgeving. Voor jou, je medewerkers én je klanten

Bekijk dieptereiniging sanitair
Geurbeleving Geurbeleving

Geurbeleving

Reuk bepaalt voor 75% ons gevoel, speel hierop in met de juiste geurbeleving en producten. Dé marketingmachine voor ondernemers

Bekijk geurbeleving