Hygiëne in hotels

Je krijgt maar één kans voor een goede eerste indruk

Een succesvol hotel valt of staat bij de ervaring van de gasten. Want hoe mooi je hotel ook is of hoe fijn de faciliteiten ook zijn, de meeste gasten beoordelen hun verblijf op basis van hoe schoon de kamers en openbare ruimtes zijn. Kijk maar eens naar de ervaringen die een gemiddelde gast online deelt over zijn of haar verblijf. Het laatste dat je wilt is dat er vraagtekens gezet worden bij de hygiëne.

Vijf sterren voor goede hygiëne

Dat begrijpen wij als geen ander. Vandaar dat wij, speciaal voor het hotelwezen, oplossingen bieden waardoor je gasten nog lang positief over jouw hotel praten. Dat begint al bij het eerste moment dat je gast de lobby in stapt. Een schone, fris ruikende lobby met eventueel een mooie (logo)mat geeft direct een fijn gevoel. En dat fijne gevoel wil je ook overbrengen in de toiletruimtes en de kamers. Met onze producten en service voor dieptereiniging en toilethygiëne heb je daar geen omkijken meer naar. Hoe fijn is dat, want zo kan jij je bezighouden met andere dingen die voor jouw gasten van belang zijn.

Benieuwd hoe TOPP jouw hotel naar een hoger hygiëneniveau kan tillen? Wij komen graag langs voor een gratis adviesgesprek, waarin we inventariseren wat de beste oplossing is.

Adviesgesprek inplannen

Of ontdek eerst hoe andere bedrijven ons ervaren

Alles draait om de eerste indruk: een sfeerloze entree is bepalend voor de gehele verblijfservaring.

Eén van de grootste ergernissen van hotelbezoekers? Een muffe hotelkamer!

Een negatieve ervaring bereikt 2x zoveel mensen dan een positieve ervaring.

Vieze hotelkamers zijn vaak een kwestie van een verkeerde bezuiniging.

In een luxe hotel liggen de verwachtingen op het gebied van hygiëne 10x hoger dan in een budgethotel.

Onze werkwijze

Tijdens een persoonlijk kennismakingsgesprek komen we graag bij je langs om de juiste oplossing te adviseren. Want wij weten als geen ander dat geen één hotel hetzelfde is.

Als expert op het gebied van hand-, toilet- en vloerhygiëne denken we graag met je mee en inventariseren de oplossing op locatie. Daarna kan je van ons een voorstel op maat verwachten. Na akkoord komen wij langs voor een eerste installatie of levering. Hierna komt een vaste servicemedewerker periodiek op een vaste afgesproken dag bij jou langs en zorgt voor een frisse, schone én veilige beleving in jouw organisatie. Ook zorgen wij ervoor dat je nooit zonder verbruiksartikelen komt te zitten. En dat zonder wurgcontract: bij TOPP maak je altijd gebruik van flexibele contracten.

Is er iets kapot? Een TOPP-medewerker is altijd in de buurt. Dispensers en onderdelen kunnen we op locatie monteren en repareren. En zien we kansen om jouw hotel naar een nóg hoger hygiëneniveau te tillen? Dan delen we dit graag met jou. Dat is service die je van TOPP kan verwachten!

TOPP-service

1. Persoonlijk adviesgesprek
2. Inventarisatie op locatie
3. Een TOPP-voorstel
4. Eerste levering/installatie
5. Periodiek onderhoud
6. Voorraadbeheer
7. Tussentijdse evaluatie en controle