Topp
Bel de hygiënespecialist:
0900 204 00 00
(Lokaal tarief)
Inloggen Inloggen

Meer dan 9.000 geuren creëren een

TOPP Geurbeleving

 

Misschien heb je er al eens over gehoord: geur als marketinginstrument
om de verkoop van producten te bevorderen, oftewel geurmarketing.
Het is dé trend op het gebied van geurbeleving. Wij leggen je graag uit hoe het precies werkt.

Ruiken is verleiden

Krijg jij van de geur van appeltaart ook zin in een punt? Dan ben je niet de enige.
Geur kan behoorlijk verleidend werken. Neem bijvoorbeeld de stroopwafelkraan bij pretparken,
of de oosterse geuren bij een spa. Het is allemaal onderdeel van geurbeleving.
En het werkt, want we krijgen er spontaan zin in!

Geurmachines maken fans

Wist je dat wij onze beslissingen voornamelijk maken op basis van gevoel?
Én dat ons gevoel voor 75% door geur wordt bepaald?
Dan begrijp je direct waarom geurbeleving écht werkt. Het maakt van klanten fans!
Geurmachines werken aan de hand van etherische oliën en zijn veilig voor mens, milieu en dier.
Welke geur je ook wilt: vrijwel alle geuren zijn bij geurmarketing mogelijk.

De verkoop bevorderen én profiteren van jouw favoriete geur, het kan dus echt!

VEELGESTELDE
VRAGEN
  • Past het in elke ruimte?

    Onze geurmachines zijn toepasbaar in ruimtes van 1 tot wel 5.000 m2.

  • Waar worden geuren van gemaakt?

    Alle geuren zijn op basis van etherische oliën. Deze zijn veilig voor mens, dier én milieu.

  • Zijn er risico’s aan het langdurig gebruik?

    Nee, onze geurmachines zijn 100% veilig voor mens, milieu en dier.

  • Waar kan de geurmachine worden gemonteerd?

    Een geurmachine wordt meestal aan de muur gemonteerd, maar er is ook een ''stand-alone'' versie: deze kan overal in de ruimte geplaatst worden.

  • Wat kost een geurmachine?

    Er is geen investering nodig voor de geurmachine. De installatie is op basis van ons full-service concept. Er zijn geen installatiekosten en voor een vast bedrag per week verzorgen én garanderen wij de complete werking van een geurmachine!

  • Wat zijn de mogelijke geuren?

    Er zijn meer dan 9.000 basisgeuren waarmee wij alle mogelijke geuren kunnen creëren. Denk aan vers gemaaid gras, een afgebakken brood of de geur van jouw favoriete parfum. Daarbij is het mogelijk om jouw eigen geur te creëren, dit noemen we een ''scentlogo''. Hiermee kan jij jouw eigen herkenbaarheid versterken.

  • Kunnen geurmachines onaangename geuren filteren?

    Jazeker! Er zijn meerdere geuren te gebruiken voor het neutraliseren van een onaangename geur. Denk hierbij aan rookruimtes, verzorgingshuizen of sportscholen. Weg met die vieze luchtjes!

  • Waarom werkt geurbeleving voor mij?

    In de tijd van veel online winkelen is het voor ondernemers (in o.a. retail en horeca) steeds belangrijker om mensen die in hun winkel, eetgelegenheid, etc. komen extra te verwennen en aan zich te binden. Ze moeten het beter doen dan hun concurrenten online, want dán komen mensen terug. Traditioneel worden ogen en oren geprikkeld met herkenbare deuntjes of mooie logo's. Maar het is juist geur dat veel invloed heeft op de stemming van gasten. Want wist je dat meer dan 75% van je emoties (positief of negatief) worden bepaald door geur? Dit mag dus niet vergeten worden!